mai 16, 2009

Activitati cu hartie {de tip flanelograf}

Am gasit niste cut & paste foarte dragute. Se decupeaza si se lipesc pe un decor creat de copilasi. Un carton, o foaie pe care ati desenat un oras, o campie etc.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
''Jertfa'' lui Avraam


Isus revine


Creatiunea



Chemarea ucenicilor


Isus vindeca un orb



Estera



Botezul lui Isus


Omul intelept (casa pe stanca)


Iosif


Daniel asculta de Domnul



Simbolurile Sfintei Cine




Enoh



Moise




Bunul Samaritean



Isus pe cruce




Iona




Nasterea lui Isus




Pastorul cel Bun, Isus



Templul (chiar dc e specificat Iosua in imagine, poate fi adaptat si la alte subiecte)






Isus si cei 12 ucenici

7 comentarii:

Vilhelm man spunea...

O zi frumoasa iti doresc!

Anonim spunea...

as dori sa stiu daca se gaseste undeva in romania de cumparat hartie tip flanelograf??
renata din iasi

Anonim spunea...

am gasit aici niste idei grozave
plansa cu omida pentru decupat am printat-o si am copiat-o de mai multe ori pe coli colorate , am lipit cercurile intre ele si am lipit cate o poza mica si am scris numele copiilor pe care i-am avut in grupa mica la gradinita unde am lucrat
copacelul de primavara si florile colorate de la sectiunea Primavara il voi realiza pentru nepoata mea la scoala atunci cand ii voi realiza o macheta cu tema pastelui

M, E + D spunea...

ma bucur ca ti-au fost de folos! :)

Anonim spunea...

Stie cumva cineva de unde se poate comanda un flanelograf impreuna cu hartie?

Mersi
Alina

Anonim spunea...

Multumim mult de idei

Anonim spunea...

EU AM GASIT DE CUMPARAT NIM MEXIC PRINTO BISERICA CRESTINA E CEL DIN PANZa ma costat 300 euro