februarie 26, 2011

{lapbook Buburuza}

Pentru inceput vedeti postarea anterioara (click aici) pentru a crea baza din 2 bucati dosare de carton (nu plic)
Primul proiect pe care incerc sa il fac impreuna cu baietii mei este Buburuza.
Iata ce am reusit sa adun si sa creez astazi si Iata ce ne-a iesit noua!
F. important: micsorati inainte de imprimare marimea dorita (literele cu buline vor iesi prea mari pe pagina. Noi am creat si 2 buzunare unul in care avem mici surprize create de baieti din hartie, altul in care avem un semn de carte facut manual (asemanator cu cel postat mai sus)

click pt. zoom





BUBURUZA

Pe coperta lapbook-ului lipiti literele ce formeaza cuvantul subiectului nostru.





SEMN DE CARTE (colorati-l apoi creati pe lapbook un buzunar simplu din carton unde introduceti semnul de carte. va indemn sa creati mai multe, personalizate)
Puteti micsora imaginea si multiplica pe hartie autocolanta tip abtibilde sau o puteti folosi la dimensiunea aceasta
B de la Buburuza (colorati si decupati frumos pe margini)
Colorati familia de buburuze repetand (impreuna cu copilul) membrii familiei :)
Ciclul vietii Buburuzei!



3 comentarii:

Simona spunea...

absolut minunat! nu am mai vazut asa ceva pe nici un blog.

Anonim spunea...

O idee excelenta .
Eu am "imprumutat " paginile cu buburuza si am facut un proiect pentru stiintele naturii pentru nepoata mea
Am aplicat ideea de lapbook tot pentru stiintele naturii si am facut un proiect despre grau si produse din grau in care am folosit imagini decupate si informatii din reviste . A iesit foarte frumos .
Acum am in lucru ... anotimpurile
Multumesc din suflet pentru idee

M, E + D spunea...

cu mare placere!